Veel gestelde vragen

Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Kan ik wachten terwijl de reparatie wordt uitgevoerd?

Jazeker in de meeste gevallen kunnen kleine reparaties verholpen worden terwijl u wacht. In het geval van grotere reparaties zorgen wij er voor dat uw product binnen 48 uur weer functioneert.

Hoe lang duurt de reparatie?

Na ontvangst van uw product wordt deze dezelfde of de volgende dag gerepareerd. Wanneer uw onderdeel niet op voorraad is, kan dit wat langer duren.

Wat te doen bij waterschade?

In het geval van waterschade is het aan te raden om uw toestel niet meteen aan te zetten. Door kortsluiting zal de schade alleen maar groter worden. Wij raden u aan om meteen contact met ons op te nemen. Wij zullen u voorzien van verdere instructies. Voor een vochtschade onderzoek rekenen wij €29,50 deze kosten komen te vervallen als de telefoon gerepareerd kan worden

Hoe kan ik mijn product het beste versturen?

Wij raden u aan om uw product in de originele verpakking naar ons toe te sturen. Mocht u deze niet meer hebben, neem dan een stevige doos en vul de loze ruimtes op met zacht materiaal. Een smartphone of tablet is een gewild product, dus zorg ervoor dat deze zo onzichtbaar mogelijk wordt verstuurd. Voor het versturen van uw pakketten raden wij DHL aan.

Heb ik garantie?

Ja, wij geven 3 maanden garantie op onze werkzaamheden en onderdelen.
Leest u hiervoor onze voorwaarden.

Wat zijn de totale kosten?

U vindt alle prijzen terug op onze reparatiepagina. Alle prijzen zijn incl. BTW en excl. verzendkosten van € 8,50.

Hoe kan ik betalen?

U kunt op locatie pinnen.
Heeft u het toestel ingezonden, dan ontvangt u na reparatie een e-mail met daarin de factuur en een link naar IDEAL. U kunt deze gebruiken voor de betaling. U kunt ook de betaling per bank over maken. Bij Paypal betalingen brengen wij 3% over het totale bedrag extra in rekening.

Moet ik ook betalen voor alleen het onderzoek?

Nee, indien u na ons onderzoek vindt dat de reparatiekosten te hoog zijn, zullen wij het toestel kosteloos aan u terug sturen. U betaalt dan enkel de verzendkosten van € 8,50. Bij een vochtschade onderzoek rekenen wij wel €29,50, deze kosten komen te vervallen als de telefoon nog gerepareerd kan worden