Veel gestelde vragen

Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Jazeker in de meeste gevallen werken wij met service pack onderdelen direct van de fabrikant.

Jazeker in de meeste gevallen voeren wij de reparatie uit terwijl u wacht.  In het geval van grotere reparaties zoals micro solderen of vochtschade zorgen wij er voor dat uw product binnen 24 uur weer functioneert of geven wij uitsluitsel of uw product weer gaat functioneren.

Wij zijn zeer ervaren.

Voor een wacht reparatie houden wij meestal 30 minuten aan.

In het geval van waterschade is het aan te raden om uw toestel niet meteen aan te zetten. Door kortsluiting zal de schade alleen maar groter worden. Wij raden u aan om meteen contact met ons op te nemen. Wij zullen u voorzien van verdere instructies. Voor een vochtschade onderzoek rekenen wij €29,00 deze kosten komen te vervallen als de telefoon gerepareerd kan worden

Ja, wij geven 3 maanden garantie op onze werkzaamheden en onderdelen, krassen en breuken zijn hiervan uitgesloten.

U vindt alle prijzen terug op onze reparatiepagina. Alle prijzen zijn incl. BTW en montage in het geval van opsturen komen hier nog €8,60 aan verzendkosten bij.

U kunt op locatie pinnen. Heeft u het toestel ingezonden, dan ontvangt u na reparatie een e-mail met daarin de factuur en een link naar IDEAL. U kunt deze gebruiken voor de betaling. U kunt ook de betaling per bank over maken.

Wij werken op no cure no pay basis, het kan zijn dat er wel een cure is en dat u ervoor kiest om de reparatie niet uit te voeren in dit geval rekenen wij €15,00 onderzoekskosten, in het geval van vochtschade rekenen wij €29,00 voor een een telefoon of een tablet in het geval van een laptop rekenen wij €39,00.