Wat is uw ervaring met i-Repair4U?

189 antwoorden
« Oudere Reacties
  1. Willem van Polen
    Willem van Polen zegt:

    Wat een geweldige service en hulp.
    2 iPhones gereinigd en af van het gezeur van de kinderen dat ‘me telefoon wil niet opladen’
    1 iPhone gereviseerd nadat deze door zoon 2 in de zak was blijven zitten tijdens het karten en ineens een ‘curved’ scherm had.
    Ga zeer binnenkort mijn eigen irritatie tot rust brengen: mijn 6s loopt leeg als een Duitse Dog met Diahrree na de installatie van IOS12, dus voor 4 tientjes ga ik om een nieuwe batterij heen 🙂
    Top winkel, top oplssingen en betaalbaar ook nog.
    Uitstekend!

  2. Paul Kentie
    Paul Kentie zegt:

    Mijn oude iPhone heeft dankzij de vakkundigheid en snelle service weer een heel mooi nieuw scherm gehad. Zo dat deze weer een 2de leven kan lijden voor mijn dochter.

  3. Dik Jesterhoudt
    Dik Jesterhoudt zegt:

    Telefonisch wat moeilijk bereikbaar. Dat is jammer want eenmaal in de shop alleraardigste mensen en goede service!

  4. Laurens
    Laurens zegt:

    De accu van mijn iPad was aan zijn einde, deze is vervangen en de iPad is weer helemaal in orde. Ik wil nog even zeggen dat ik meerdere bedrijven heb benaderd en de meeste van deze bedrijven durfde deze reparatie niet aan of waren hier niet toe in staat.

  5. W. Jeuring
    W. Jeuring zegt:

    Zaterdag 2 december op afspraak bij Irepair4you in Hoorn mijn Samsung S8 laten repareren.
    Glas kapot. In de email-communicatie duidelijke informatie omtrent bestelde onderdelen en uitnodiging voor afspraak. Goede uitleg en advies voor de te rijden route bij navigatiegebruik. Dat zie je niet veel!
    Precies op het afgesproken tijdstip binnen gelopen en meteen geholpen. Prettige informele sfeer. Koffie wordt gebracht, nette winkel en vrije parkeerplaatsen tegenover de winkel. Geen gedoe met muntautomaten, waar vindt je dat nog. Perfect dus.

    Topwinkel.

  6. Eroc-Jan
    Eroc-Jan zegt:

    Vandaag een afspraak voor reparatie van iPhone 5S, meteen mee aan de slag gegaan. Nieuw scherm, batterij, glasfolie, binnen half uur weer voor elkaar! En nog even een glasfolie voor een iPhone 6. Top geholpen, zeer professioneel.

  7. HJ Wiltjer
    HJ Wiltjer zegt:

    Mijn telefoon vandaag voor een schermreparatje heen gebracht. Klantvriendelijk en supersnel geholpen! Volgende keer breng ik mijn telefoon hier weer heen.

  8. Wesley Horst
    Wesley Horst zegt:

    De Macbook is donderdag einde v/d middag bij ons gebracht, vrijdagmiddag zijn wij begonnen met het stellen van de diagnose helaas liep dit door onvoorziene drukte uit tot zaterdagochtend. De Macbook had dinsdag gewoon klaar geweest, desnoods hadden wij wat langer doorgewerkt doen we namelijk wel vaker. Maar meneer liep ons continu te pushen en te hameren op de afspraken via de Whatsapp. De haast bleek namelijk erg groot en blijkbaar kon er niet een half uur langer gewacht worden, na een software installatie willen wij de Macbook nog goed kunnen testen zodat wij zeker weten dat er een goed product wordt afgeleverd. Jammer dat het zo gelopen is. Wij streven ernaar om iedereen naar tevredenheid te helpen, maar ook onze grens is een keer bereikt.

  9. Joery Dekker
    Joery Dekker zegt:

    Donderdag mijn Macbook heen gebracht vanwege een probleem die ik eens wou laten bekijken. Werd gezegd dat er daags daarna even onderzoek werd bericht Bij navraag daags daarna bleek er geen tijd voor te zijn en uiteindelijk werd er gezocht dat er een schijf vervangen moest worden en dat die niet op voorraad was en het dus volgende week werd. Dan zou hij dinsdag klaar zijn. Omdat ik mijn Macbook dagelijks gebruik heb ik overwogen het zelf anders op te lossen of om het Irepair4you te gunnen (voor hun onderzoek wat ze al gedaan hadden). Ik besloot het hun te laten doen omdat ik van een maatje tijdelijk (tot dinsdag een Macbook air kon lenen zodat ik verder kon).

    Dinsdag had ik niets gehoord dus heb ik om 14:00 a 15:00 zelf even een berichtje gestuurd of het al ging lukken (ik had mijn macbook air al weer ingeleverd bij mijn maat omdat mijne klaar zou zijn vadaag). Ze hgaven aan er mee bezig te zijn omdat de schijf net binnen was. Om 17:00 heb ik nog eens gevraagd of het nog ging lukken vandaag. Ik kreeg te horen dat het niet zou lukken hij was nog bezig. Ik had onder tussen zelf in een windows laptopje een nieuwe SSD gezet (het zelfde wat aan mijne moest gebeuren) en was daar al weer klaar mee. Dus begreep niet helemaal wat het probleem was. Als reactie kreeg ik dat het hun beter leek er mee te stoppen omdat ikke veel verwijten zou hebben. Ik was in de veronderstelling dat ik me enkel aan de afspraak hield.
    Het nette van hun uit is dat ik hem de dag daarna kosteloos weer op kon halen en ik nu zelf mijn schijf er in gezet heb en hij weer loopt als een tierelier.
    Maar misschien is me feedback puntje ook wel duidelijk.?.?.
    Ik hoor overigens overwegend goede geluiden over deze tent, dus ik had waarschijnlijk een beetje pech

    Groet, Joery

« Oudere Reacties

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

tien − 2 =